Hrvatska pošta prilagodila poslovanje
ZAGREB, 11. siječnja 2021. – Hrvatska pošta je, sukladno odluci Vlade Republike Hrvatske o proglašenju stanja katastrofe uzrokovane potresima, prilagodila poslovanje na pogođenom području. Rok isporuke produžen je za pet radnih dana te je obustavljena naplata ležarine za sve pošiljke. Također, zahtjevi za nadoslanje pošiljaka na drugu adresu i zadržavanje pošiljaka u poštanskom uredu se ne naplaćuju, a mogu se ispuniti u svim poštanskim uredima ili online:
https://obrasci.posta.hr/.
Zbog posljedica potresa izmijenjeno je radno vrijeme poštanskih ureda. Radna vremena 19 poštanskih ureda na pogođenom području provjerite
ovdje ili putem pretraživača poštanskih ureda:
https://www.posta.hr/pretrazivanje-postanskih-ureda/263.
Poštanski uredi 44000 Sisak (Stjepana i Antuna Radića 29) i 44010 Sisak-Caprak (Hrvatskog narodnog preporoda 6) zatvoreni su zbog oštećenja te će se isporuka pismovnih pošiljaka u poštanskim uredima obavljati prema tablici adresa koju možete preuzeti
ovdje. Isporuka paketa će se u Sisku iznimno obavljati samo u poštanskom uredu 44103 (Augusta Cesarca 109 A). Na obavijestima o prispijeću pošiljke bit će naznačen poštanski ured u kojem se pošiljka može podići te molimo korisnike da na to obrate pažnju.
U svim poštanskim uredima korisnici mogu bez naknade izvršiti uplatu pomoći unesrećenima na području pogođenom potresom, a popis računa organizacija i institucija koje prikupljaju pomoć provjerite na
internetskim stranicama Hrvatske pošte.
Stranica